středa 30. března 2016

Kill me softly

   Už týden přemýšlím nad tím, jak je možné, že si člověk musí projít tolika vztahy a žádný z nich nakonec není tím pravým... i když se jím původně zdál. A vlastně asi nejvíce přemýšlím nad tím, jestli pro každého existuje "pan pravý", který někde čeká. Kde se schovává? A co když jsme ho minuli? Co když ten, který nás opustil, byl pro nás tím jediným?

   Po minulém týdnu jsem opět přestala věřit na zázraky. Myslela jsem si, že se mi podařilo jeden získat i pro sebe... no zbyla mi po něm jen hořká pachuť prohry. Se včerejším večerem mě totiž nadobro opustil Tučňák. Možná mě opustil už mnohem dříve, ale včerejšek za tím vším udělal bolestnou tečku, která se mi vryla hluboko do srdce.

   Netuším jak je možné, že se vždycky zamiluju do toho, kdo se mnou dokáže být jen krátký čas. Kdo si potom raději vybere buď samotu, nebo jinou slečnu a mě nechá, abych se poprala s tou láskou, která mi po něm zbyla, protože on ji nechtěl. A tak se mi to stalo zase... zamilovala jsem se, chtěla se utkat s každým problém, který nastal a ani moje snaha nestačila k tomu, aby to fungovalo. Tučňák se rozhodl, že dá přednost někomu, kdo do jeho života patřil přede mnou. Po pár krásných chvílích mi řekl sbohem.

   Možná by teď bylo dobré se naštvat, cítit se zrazená... cítit něco, co mi dá důvod k tomu, abych se s tím vším vyrovnala. Ale já místo toho cítím jen velké prázdno, jako by mi z těla vytrhli něco, bez čeho se neobejde. V jeho rukou jsem byla jako malé ptáčátko, které k sobě tiskl tak moc, že ho svou nemotorností zabil. Nemůžu se na něj zlobit, protože chápu v jaké pozici se ocitnul, nemůžu ho přestat milovat, protože to, co k němu cítím, je tak moc silné, nemůžu se s tím vyrovnat, protože on si vzal velký kus mého srdce a já ho nedokážu získat zpět. Možná je to tím, že jsem věřila tomu, že on je mojí druhou polovinou.

   Člověk bez lásky se cítí sám... člověk, kterému pořád někdo dává sbohem, se cítí sám a zraněný... kterou možnost si mám teda vybrat? Začíná být těžké věřit v to, že i já jsem jedna z těch, na které čeká láska, která zvládne všechno překonat a bude trvat věčně.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat